Klachtenregeling – Apotheek Medistate – Heemskerk

Bij Apotheek Medistate bieden wij u graag persoonlijke aandacht om u optimaal te ondersteunen bij het gebruik van geneesmiddelen. Stel uw vraag aan een van onze assistentes of maak een afspraak met de apotheker. Op onze website kunt u eenvoudig 24 uur per dag een herhaalrecept aanvragen. Daarnaast vindt u een uitgebreid aanbod aan informatie over geneesmiddelen, gezondheid en zelfzorg.

gewijzigde openingstijden:

donderdag 24 december en donderdag 31 december sluiten wij om 16:00 uur. Vrijdag 25 december en vrijdag 01 januari zijn wij gesloten. In spoedeisende gevallen neemt waar:

de Dienstapotheek Midden Kennemerland (zie kopje openingstijden)

Het team van apotheek Medistate wenst u fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar!

 

Mozartstraat 207
1962 AL Heemskerk

Tel: 0251 24 20 24
Fax: 0251 24 66 80
E-mail: apotheekmedistate@ezorg.nl

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.